Een kado uit het verre Japan: Tamiya Subaru Impreza WRC 2005

Een kado uit het verre Japan: Tamiya Subaru Impreza WRC 2005

Berichtdoor Richard L » 29 Sep 2017, 17:32

Deze bouw heeft een bepaalde emotionele waarde. Afgelopen Augustus is mijn baas de heer Hideaki Hiroi terug naar zijn land geweest voor vakantie en tevens zijn gezin weer te zien. Toen hij een paar weken later terug op zijn kantoor was werd ik door hem naar zijn kantoor gevraagd. En wat bleek......

Afbeelding

Hij had voor mij, vanuit Japan, een bouw kit van Tamiya mee gebracht en dat was de Subaru Impreza WRC 2005.
Dat was toch wel bijzonder voor mij. Ik ken hem nu een jaar of 8 en we kunnen het heel goed met elkaar vinden. Ik heb veel respect voor hem als baas en hij veel respect voor mij als werknemer. Aangezien hij niet langer dan 10 jaar bij ons mag zijn had ik meteen het idee om deze bovenstaande foto naast de auto in de vitrinekast te zetten als deze afgebouwd was. Ik kon dan ook niet anders om mijn andere bouwsels (Eurocopter ADAC en de Ford Raptor) even aan de kant te zetten en aan deze te beginnen en af te maken. En zie hier onder het verslag en het resultaat.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De heer Hiroi heeft het model inmiddels al kunnen bewonderen en was zeer onder de indruk van mijn werk.
Nu jullie nog.

Groetjes,

Richard
Richard L

Terug naar Ter Land