Revell 1:35 Sd.Kfz. 10/5 &2 cm Flak38. (nr 1)

Revell 1:35 Sd.Kfz. 10/5 &2 cm Flak38. (nr 1)

Berichtdoor plaksmurf » 07 Apr 2013, 11:17

Om even duidelijk te maken dat ik toch ook nog panzers knutsel, nog wat projectjes :\

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nr.2: Tamiya 1/35 Wirbelwind.
nr.3: Tristar 1/35 Flakpanzer I Ausf A.
nr.4: Tamiya 1/35 Jagdpanzer Hetzer.
plaksmurf

Re: Diverse 1:35 modellen.

Berichtdoor Poison Ivy » 07 Apr 2013, 18:54

Ik ben niet van de pantser heb er ook niet veel mee, maar vind bij de Sd.Kfz. 10/5 &2 cm Flak38 heel mooi de roest aan gebracht.
De wirbelwind wat een geinig dingetjes. Hier ziet je spuitwerk ook mooi strak uit.
De flakpantzer is voor mijn gevoel geen groot apparaat, leuk met dat aanhangertje. ziet er leuk uit.
Het roestig maken heb je naar mijn mening goed onder de knie.
De Jagdpanzer Hetzer wat ziet dat leuk uit de camo wit met dat groen en bruin. Ik weet niet of het origineel zo hoort maar vind het wel wat hebben ( ik ben een leek op het gebied van voertuigen :D ) Het lijkt mij een camo voor de winter/ sneeuw.

Groetjes Rika

P.S. doe je lieve vrouw de groetjes.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Poison Ivy

Berichtdoor Python66 » 07 Apr 2013, 20:52

Ik vindt je Hetzer dus helemaal geweldig !
Heb je die nu eerst in camo geairbrushd en daarna voorzien van wit ? Ik vraag dit omdat ik zie dat op bepaalde plekken het bruin en groen in elkaar over lopen. Ik vindt em erg mooi gedaan. Was stof of viezigheid zou nog kunnen maar ik vindt em al erg leuk.

Sd.Kfz. 10/5 vindt ik ook mooi geworden. Mooi hoe je het vuil hebt aangebracht. Ziet er gewoon goed uit.
Zo niet misstaan in een mooi doiramaatje in bijv. een weiland.....

De Wirbelwind is netjes en schoon. Maar om gewoon heel eerlijk te zijn heb je dit model gewoon goed in elkaar gezet.
Niets op aan te merken.