Modelbouw Demodag 16 november 2013

Re: Modelbouw Demodag 16 november 2013

Berichtdoor Poison Ivy » 13 Nov 2013, 19:13

Het artikel is/was ook hier te zien.
Afbeelding
en hier
Afbeelding

Leuk stukje Erik :D

Even voor de duidelijkheid, de eer komt Peter Pauwels toe. die dit stuk voor ons en Allo Allo heeft geschreven.

groetjes Rika
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Poison Ivy

Berichtdoor Poison Ivy » 17 Nov 2013, 21:55

Zo, we zijn weer lekker thuis, Het was een goed geslaagde dag voor alles gegadigde heb ik vernomen, zo ook voor ons.
Ik heb me reuze vermaakt, het was een drukke gezellige dag. Veel mensen gesproken, leuk de aanwezigheid van de reenactors.
Hier een kleine impressie van de dag, die veel te snel voorbij was.
De morgen begon al natuurlijk met de aankomst van een aantal voertuigen.
Zelfs de etalage van de winkel was uitgerust met het een en ander.
Afbeelding
Eerst was het tijd voor een kopje koffie en een broodje.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jolanda die hier bezig is met het ontbijt voor iedereen, Het heeft ons die dag aan niet ontbroken daar zorgde Jolanda de hele dag wel voor.
We zijn dan ook allemaal met een overvolle maag naar huis gegaan, koffie ontbijt, lunch, soep , gebak, wafels en ga zo maar door.
Afbeelding
Stefan en Peter aanwezig in tenue.
Afbeelding
Voor de rest de bouwers ,bezoekers (al vroeg in de ochtend) de showmodellen, de diorama's die hier en der verspreid stonden in de winkel.
De permanente vitirinekast van plastickit ter beschikking gesteld Door Allo allo modelbouw.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Voor de rest was het zo'n drukke dag dat ik geen tijd meer heb gehad om foto's te maken.

Het laatste gedeelte is voor de aanwezigheid van TM models op deze dag. Hier een kleine impressie van wat zei maken en verkopen, vanaf vandaag dan ook te koop bij Allo Allo modelbouw. Tm models zal in het Januari nummer verschijnen van modelbaufan een duits modelbouwmagazine.
Op het moment zijn ze druk bezig met een website te maken. Terzijner tijd hier meer informatie over.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

groetjes Rika
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Poison Ivy

Berichtdoor Python66 » 18 Nov 2013, 09:08

Erg leuke foto's.
Je kan goed zien dat de foto's in de ochtend zijn gemaakt. De meeste gezichten zijn nog niet wakker :)
Maar het was inderdaad een zeer geslaagde dag. We hebben veel bezoekers binnen (en buiten) gehad. De militaire voertuigen trokken zeker ook de aandacht. De reenactors waren geweldig. Ze zagen er allemaal weer tip-top uit. Super bedankt allemaal !!
Ik heb zelf lang niet zoveel gedaan als dat ik had gewild. Er was een continue stroom van bezoekers, er werd veel gevraagd en meegekeken. Maar wel heel erg leuk en gezellig.
En tja, het moet wel even gezegd worden: Jolanda, de catering was super !!
Be a king? Think not. Why be a king when you can be a God !
Python66

Vorige

Terug naar 2013