Schoonmaken van airbrush

Re: Schoonmaken van airbrush

Berichtdoor white-chief » 12 Dec 2012, 12:52

okay ik ga het gewoon proberen post wel even hoe dat gegaan is ;)
"Politiek is bijna even opwindend als oorlog, en even gevaarlijk. Tijdens een oorlog kan je maar één keer worden neergeschoten, maar in de politiek telkens opnieuw."1939 Sir Winston Churchill
Gebruikers-avatar
white-chief

Berichtdoor Poison Ivy » 14 Dec 2012, 12:36

St. Marc kan je gewoon gebruiken, dat is een schoonmaak middel. Ik ken het.
Als je alleen maar met verf op waterbasis heb gespoten, kan je ook een sopje maken van biotex (dat blauwe pakje)
Groetjes
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Poison Ivy

Berichtdoor white-chief » 14 Dec 2012, 15:52

kan ik ook wel eens proberen dankjewel en tot morgen.
"Politiek is bijna even opwindend als oorlog, en even gevaarlijk. Tijdens een oorlog kan je maar één keer worden neergeschoten, maar in de politiek telkens opnieuw."1939 Sir Winston Churchill
Gebruikers-avatar
white-chief

Berichtdoor white-chief » 17 Dec 2012, 16:51

Hoi Allemaal,

Ik kan mededelen dat sint Marc Superrrrrrrrrrrrrrrrrr spul is om schoon te maken ;) ik had het eerts in de ultrasoon gelegd met afwas middel en daarna met dettol, maar tevergeefs sputterde mijn airbrush nog een heel klein beetje. :?
Zaterdag avond heb ik hem dan ook in de sint Marc gelegd en nu geen gespetter meer, en werkt als nieuw. :mrgreen:
Hiep hiep Hoera voor de ULTRASOON echt een aanrader voor iedereen die met de airbrushen wil bezig zijn. :mrgreen:
Dit topic is du ook een :gpo01: om eens door te lezen voor de beginnende airbrusher of zoals ik die gewoon dat ding heeft aangeschaft zonder er maar 1 keer over te denken wat er allemaal bijkomt kijken :ugeek:
Gebruikers-avatar
white-chief

Vorige

Terug naar Airbrush